fredag 30. mai 2008

Ny på hodet




Jeg er forferdelig dårlig til å blogge her inne. Og hver dag tenker jeg at jeg må bli flinkere, men det skjer bare ikke. Blir med tanken hver gang. Men kanskje nå fremover.

Da har jeg endelig vært hos frisøren. Er så deilig å bli ny og få klippet til sommersveisen. Fikk også stripet det litt så det skulle passe til det fine været vi har her i Bergen:) I tillegg fikk jeg tynnet det betraktelig, for jeg har så utrolig tykt hår. Det letter jo flere kilo, så nå har jeg sikkert tatt av *knis*.

Vel, det er fredag og helg. Nydelig varmt og sommertemperaturer har det vært i Bergen i det siste. Livet er deilig. Nyt det.

4 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Så fin du ble på håret Anne-Britt, dette kledde du virkelig godt!

Håper du får en fin helg :o)

banglamarie sa...

Gratulerer med ny sveis :)
Flott du ble :)

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Så flott du ble på håret Anne-Britt.
Kos deg i varmen og nyt livet, håper alt får bra med deg.
Lenge siden sist :)
Klem

Jill sa...

KJempeflott på håret!
Håper du koste deg i helgen!
Nå er det allerede mandag igjen...