mandag 9. juni 2008

Dorull album

Jeg har fått verdens flotteste album ever. Det er helt nydelig. Har ikke fått noe så flott hjemmelaget før. Jeg ble så glad for det. Det er et dorull album. Det er Marie som har laget det til meg da jeg lå på sykehuset. Sånne ting gleder virkelig. At noen gidder å ta seg bryet verdt med å gjøre slikt skaper mye glede i hverdagen. Du er en fantastisk jente. T.o.m. jentene hennes har laget hilsen i albumet. Det er mange koselige dikt inni. Og stempelmotiver. Igjen tusen takk for albumet. Jeg blar i det til stadighet.

Her er bare for å vise noen av sidene inni albumet. Det er så fint pyntet, og på alle sidene er det papirer fra 3ndypapir. Og disse papirene er bare så tøffe.
Og her er noen av tag'ene som var inni albumet. Jeg virkelig DIGGER det. Fantastisk nydelig!

7 kommentarer:

banglamarie sa...

Kjekt du likte det :)

Ann Hedvig sa...

Kjempelekkert!

Skjønner godt at du kikker i det titt og ofte jeg.

Caroline sa...

Her var det mye flotte greier :D ..

Vibeche Bergqvist Ellingsen sa...

Kjempe flott, Marie er så flink og kreativ :)

Camilla G sa...

Kjempeflott album, en gave som en virkelig setter pris på! Så mange herlige tag's!

Anonym sa...

Dette var virkelig omtenksomt!! Rørende når man får slik oppmerksomhet.

:) Flott blogg du har forresten!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.