søndag 7. september 2008

Stavanger Tur 05 - 07 September

I helgen var jeg på tur til Stavanger og besøkte min venninne Dorthe. Det var veldig kjekt. Lørdagen var det scrapbookingmesse i Sandnes. Den ble godt besøkt. Vi var der fra 1200 til 1700, og det var kjempegøy. Jeg kunne dessverre ikke bruke så mange penger, men tenkte da jeg skulle kjøpe noe når jeg først var der. Det ble for det meste bling, stempler og kartong. Men kommer godt med. Vi fikk også med oss et kurs. Det var veldig kjekt og kursholder var Erika Tysse. Hun bor i Stavanger, men er fra Amerika. Det var et kjempekjekt kurs som heter Mixed Media Collage. Vi fikk velge hver sin pakke vi skulle arbeide ut i fra. Jeg valgte en Vintage pakke siden jeg ennå ikke har fått praktisert det. Vi fikk også utlevert 2 små lerreter. Her følger det jeg laget på kurset. Og skal absolutt gjentaes bare jeg får kjøpt meg den rette limen og lakken. Nå skal det bli nye stuebilder.


3 kommentarer:

banglamarie sa...

høres kjekt ut med messe :)
Flotte bilder. Ser ut som dere har hatt det moro på kurs!

Anonym sa...

Så flotte ting du lager - skikkelig mange fine detaljer! Tusen takk for kkoselig kommentar i min blogg :)

erika tysse sa...

Fantastiske collager! Er du klar for mer?! Ta en tur ned til Stavanger igjen. Det blir kjempe gøy. Du kan dette!