onsdag 1. oktober 2008

Kreativ Dagbok


Tiden går altfor fort merker jeg. Det er 1. oktober i dag. Høsten er allerede godt igang. Ute er det surt og kaldt, mens inne er det koselig med lys og fyr i ovnen.

Ja ja... nå er jeg endelig kommet i gang med å lage min egen Kreativ Dagbok. Marie fikk meg igang med en utfordring på Papirgleder der første side var å scrappe en siden om: Hvem er jeg. Riktignok klarte jeg ikke å holde fristen for utfordringen, der var jeg 1 dag for sent ute, men jeg kom da allikevel igang. Nå er det bare å fortsette. Tenkte jeg måtte begynne å følge med på Åshild sin Kreativ Dagbok så jeg kanskje kan lage noen oppgaver der for å komme ekstra i gang med min egen dagbok. Håper jeg for alvor får scrappelysten tilbake så jeg kan lage flere sider i dagboken min. Gleder meg til forsettelsen.

Ha en fin 1. oktober videre.

2 kommentarer:

aase sa...

wOW, så flott bok du er igang med!! tenkt mange ganger på å komme igang jeg og, men det drøyer visst............

Anne Lise sa...

Den var kjempefin! Takk for titten.