søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen

Gratulerer med dagen som nesten er over. Vi har hatt en flott 17 mai. Slappet av på formiddagen og dro ut til mine foreldre på ettermiddagen. Der var flere av familien samlet. Vi hadde koldtbord, is, jordbær og kransekake. Og nå er vi mette og trette så skal slappe av med litt tv-titting.

Her er noen bilder fra dagen. Dette bildet er av mitt nydelig søte tantebarn, Nikolas. Han er 7 uker i morgen. Så herlig i matrosdressen som var altfor stor:)

Her er 2 av mine andre nydelige tantebarn; Thea og William. De er så søte i bunad.
Og så et bilde av meg i bergens bunad. Er så kjekt med bunad. Alltid et plagg å gå med, slipper å stresse rundt etter nye plagg hver 17 mai. Og så synes jeg det er så flott.
Og til sist må jeg bare vise frem luen jeg strikket som skulle høre til strikkedressen i innlegget under. Ikke akkurat noe 17 mai ting, men synes den ble ganske så søt.


ØNSKER DERE ALLE EN FORTSATT FIN DAG!

1 kommentar:

banglamarie sa...

Så fin du er i bunad Anne-Britt :) og søte tantebarn du har :)

Luen ble flott! Ha en fin uke :)