lørdag 18. juli 2009

Diverse kort

Det er grått og trist i Bergen i dag. Ikke akkurat noe som minner om sommer annet enn at temperaturen er 16 grader. Så jeg kan være inne med god samvittighet. Og innetiden må jo benyttes til noe så jeg har laget dåpsinvitasjoner, bordkort og et babykort.

Dåpsinvitasjoner til fadderbarnet mitt Nikolas. Her har jeg brukt bling bazzill, embossing og mønsterpapir fra Papirdesign.
Bordkortene til dåpen går i akkurat samme farger og papirer. Og håndskrift på navnene. (Beklager dårlig bildekvalitet på dette bordkortet, har problemer med å ta bilder inne)
Min søster ble så fornøyd med kortene og ingenting er bedre enn det! :)

En venninne av meg fikk en liten gutt i begynnelsen av denne måneden. Så da måtte jeg lage et babykort til henne. Håper hun også blir fornøyd :) Inni kortet har jeg diktet til henne følgende:
Et lite under kom til verden
hele 9 mnd tok denne ferden.
dette lille under var en velskapt gutt
og i hjemmet ble det stor salutt.
En ubeskrivelig kjærlighet
så ren og full av ærlighet.
Det ble til ære og gavn
og....ble hans vakre navn.
Så.....velkommen til verden du lille skatt
all lykke til deg når du på livet tar fatt.

ØNSKER DERE EN FORTSATT FIN HELG!

1 kommentar:

Anne Mette Lie sa...

Så fint at du la igjen en kommentar på bloggen min slik at jeg oppdaget bloggen DIN! :-) Så utrolig flink og kreativ du er! *kjempemisunnelig*