torsdag 29. oktober 2009

Verdens Beste Venner

Venner er livet
på hver vår måte kan vi det beskrive.
De vokser ikke på trær
og de er aldri til besvær.

Venner er faktisk den beste medisin,
egentlig mye bedre enn hvitvin.
Så fortsett med å være dere selv
for meg er dere verdifull og spesiell.

Jeg er veldig glad i dere alle sammen
dere danner den perfekte rammen.
For hva hadde vel livet vært uten venner?
vi kan jo ikke bare forholde oss til menner!!

Fikk verdens beste overraskelse i dag. Humøret mitt har ikke vært helt på topp de to siste dagene. Siden foten ble verre og ikke bedre slik det skulle bli. Egentlig skulle jeg reise på kurs i helgen, men det ble dessverre ikke noe av da jeg fikk streng beskjed av legen om å holde meg i ro. Litt deppa da jeg plutselig fikk sms fra Marie, snille Marie, om jeg var hjemme. Og så kom bilen til Yngve og ut hoppet Marie og Amaliesnuppa, Amalie med en kjempesvær blomsterbukett. Så utrolig koselig. Jeg ble helt rørt. Og måtte felle noen tårer ;) Blomstene var fra Marie, Eli, Gry (har du blogg forresten?), Maren, Sonja, Ellen og Ania.

Dere er noen fantastiske jenter. Jeg setter utrolig stor pris på omtanken dere gir meg og jeg er så glad for at jeg er blitt kjent med dere alle. Ser frem til mange gode stunder med dere.

Tusen takk til mine beste scrappevenner!
Her kommer bilde av blomstene. Var de ikke flotte?

3 kommentarer:

Fatima sa...

Så hyggelig. Virkelig dumt at foten ikke blir bedre. Hadde håpet påå se deg i helgen. Men forstår at du må ta det med ro. Riktig god bedring.
klem

banglamarie sa...

koselige ord ♥

fortsatt god bedring
*klem*
tenker masse på deg og håper det snur for deg nå. Synes du har hatt mer enn nok på en stund!!

Ønsker deg og Stig en god helg :)

Sonja sa...

God bedring til deg Anne-Britt!