torsdag 17. desember 2009

Førjulstiden

Elsker denne tiden på året, så koselig med masse sterarinlys om kveldene og alle julestakene/stjernene i vinduer og lys rundt hus.

Nydelig vær i Bergen og så har de meldt hvit jul. Håper de holder det de lover :)

Og som dere skjønner; ja jeg er hjemme fra sykehuset. Det har vært en tøff tid, desto deiligere å være hjemme. Ble et litt for langt opphold. Går ennå på kontroll på Haukeland Sykehus 2 gg i uken for sårskift. Stress, men allikevel bedre enn å være innlagt. Humper rundt på krykker og det er ganske så tungt, sliter godt på nakke, skuldre og armer, men får se på det som trening :)

Jeg er godt i gang med julegavene, nesten ferdig faktisk, litt stolt, trass i tilstanden min, men enkle julegaver i år blir det; gavekort og penger og slikt :) Hadde tenkt handle de siste gavene i dag, men fikk portforbud og beskjed om at nå måtte jeg ta det litt med ro - mannen har nok rett, men vanskelig er det allikevel!

Og endelig ble jeg ferdig med denne genseren. Har brukt ca 1/2 år. Aldri strikket sånt før og allikevel skulle jeg. Har strikket masse feil, men genser ble det da til slutt. Det dumme var jo at den er for trang rundt halsen, så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Så kjedelig :( Men her er den i hvertfall. Litt vanskelig kanskje å se flettene og alt mønsteret.

ØNSKER DERE EN FIN TORSDAG OG FORTSATT FIN FØRJULSTID!

2 kommentarer:

Fatima sa...

Genseren ble flott. Kraven får du gjort noe med. Og virkelig godt du hører på manne. Du må ta det med ro nå.
klem

Sonja sa...

Digg genser da! Ønsker dere en fin romjul! Klem