fredag 1. januar 2010

Godt Nyttår


Først av alt; Her er et bilde av måneformørkelsen i dag. Vakkert.

Nå er året 2009 historie og vi er kommet til 1 januar 2010. Synes egentlig året har gått utrolig fort. Nå er det nytt år og nye muligheter. Siste halvdel av år 2009 har vært tøft. Først var det hjerteoperasjon så var det 4 andre operasjoner, men nå skal alt gå så mye bedre i 2010. Er bare så glad for at jeg har så mange gode venninner. Dere har støttet oppunder meg i den vanskelige tiden jeg har hatt i høst. Og hadde aldri klart dette halvåret uten min fantastiske mann. Han er like mye en venn, som en støttespiller og verdens beste ektemann. Og så må også få takke min familie for god støtte.

I 2010 ser jeg fram til god helse. Har ingen nyttårsløfter foreløpig, men de kommer kanskje etterhvert. Er vel det vanlige som å trene mer og spise mindre snop og sjokolade :)

Gleder meg til å ta fatt på det nye året, men først litt bilder fra Nyttårsaften 2009. Har nå lært at neste år MÅ jeg ha stativ, for ser at bildene blir uklare og slørete, men bedre enn ingenting.

Og her noen stjerneskudd bilder som Stig har tatt.



Og med dette vil jeg få ønske alle som titter innom et RIKTIG GODT NYTTÅR. Håper 2010 blir et bra år! Ha en flott 1. Nyttårsdag.

2 kommentarer:

Gladie sa...

Riktig godt nyttår til deg og dine - og slitan med helsa. :)

Monica sa...

Godt nytt år Anne Britt, håper 2010 blir et ekstra godt år for deg helsemessig. Ha en fortsatt fin 1.januarkveld.