torsdag 6. mai 2010

Er SÅ lei av sykdom

Nå i det siste har det vært mye sykdom. Jeg er bare såå lei. Skulle egentlig til Oslo i helgen på lupuskonferanse og hadde gledet meg så mye. Det er jo foredrag om sykdommen min, men den gang ei. Mange interessante sådan. Men jeg får ikke lov å reise av legen. Ja ja får vel referat, men det er noe med det å reise og oppleve det selv.

På søndag fikk jeg et svimmelhetsanfall og besvimte nesten. Ble så dårlig at min mann måtte ringe etter sykebilen, siden jeg både har Lupus og kunstig hjerteklaff. Det anbefales ikke å kjøre i sykebil. Det humpet noe sinnsykt og vanskelig å ligge i ro i krappe svinger og jeg ble bilsyk av å ligge feil vei. Men kom meg da til Haukeland tilslutt. Det ble konstatert at jeg hadde krystallsyke. Det er anfall med kraftig svimmelhet som utløses ved spesielle bevegelser av hodet. Jeg har fått noen øvelser jeg må gjøre 3 gg for dagen. I tillegg var det viktig å ta en tur i terrenget, noe jeg vil gjøre i helgen tenkte jeg.

Her kommer et kort jeg laget helgen før jeg ble syk. Synes disse kortene er så stilige.

ØNSKER DERE EN FIN HELG!