fredag 25. juni 2010

Fotokurs

De to siste tirsdagene har jeg vært på fotokurs. Det var kjempegøy og veldig bra. Kan absolutt anbefales. Jeg gikk sammen med bl.a. Marie og Maren. Vi lærte masse kjekt, som å ta slike bilder; mao bare leke :) Og LEKE er GØY!!!

På en vegg sto det Hipp Hopp er farlig. Og på dette bildet ser det virkelig farlig ut. *knis*
Dette bildet ser det ut som vi er på karusell :)

Vi fikk også hjemmelekse der vi bl.a. skulle fryse en bevegelse. Det var litt vanskelig og det ble litt lyst, men følte allikevel jeg fikk det litt til :)

Fotokurset ble tatt på Okfoto

ØNSKER DERE FIN FREDAG OG GOD HELG.

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Fotokurs var veldig artig :o)

Veldig kledelig bilde av meg :P *fnis*

...og jeg blir skikkelig svimmel av å se på snurrebildene :P

Helene sa...

Hei,
Hyggelig å prate med deg og. Det fikk de tre kvarterene i køen til å gå fortere. Det var så mykje folk der inne at eg fann ut eg bare måtte gå.. he he. Nettstedene du snakka om var kjempeinspirerende, og eg vartinspirert av dine dekorerte lys. Det må eg prøve ein gong.
:) Ha ein fin søndag