onsdag 15. september 2010

Pakke Pakke

I postkassen i dag lå det 2 nye pakker. Så kjekt så kjekt. Nå må jeg bare komme meg igang og få scrappet litt. Håper høsten kan sparke meg bak. For får jo så mye flott hele tiden. Dette fikk jeg i dag.

Ellers så har jeg vært på Pilates i dag. Det er nesten 1 år siden sist jeg var der. Og det var virkelig deilig. Var litt godt vondt å trene. Men er vel sånn det skal være. Det dumme var at da jeg skulle tøye, knakk hoften ut i leddet. Det gjør f.. så vondt. Nå er det bare litt stivt og gjør vondt i trapper. Best å ta det med ro til helgen og være forsiktig. Skal nemlig på kurs fra fredag til søndag på Jevnaker. Må være i fin form da.

Ha en super uke videre folkens!

1 kommentar:

Ellen* sa...

Så koselig med pakker til stadighet da!:o) Håper du får brukt det óg. *lite-spark-bak*
Håper hofta di finner plassen sin igjen og oppfører seg fint. Kjipt å ikke være i form når man skal på tur, nemlig. *klem*