søndag 2. januar 2011

GODT NYTTÅR!

Sier som i overskriften; Godt Nyttår alle sammen.

Det ble dessverre ikke noe blogging siste dagen i fjoråret. Tenkte jeg kunne ta det første dagen i år istedenfor, men den gang ei, litt for sen, men allikevel - klarte det nesten :)

Siden jeg ikke fikk blogget julaften må jeg bare få vise dere et bilde av Linus. Det var stas på julaften med pakker til han også. Han koste seg virkelig. Artig å se han åpne gaver.


Vi har bare slappet av i romjulen og gjort ingenting, annet enn litt besøk. Nyttårsaften var stille og rolig hjemme med mine foreldre på besøk. Jeg tenker alltid at jeg skal ta bilde av fyrverkeriet, men siden det blåste full storm her, ble det dårlige bilder. Kunne ikke ta frem stativet pga vinden, men det ble da noe lignende.




Og med dette vil jeg igjen få ønske dere et GODT NYTTÅR. Vi får håpe 2011 blir et godt år på alle områder, både når det gjelder helse, lykke og glede.

4 kommentarer:

banglamarie sa...

Godt nytt år :o)

Bodil sa...

Godt Nyttår :9

michelle sa...

Godt nyttår til deg og dine, litt i det sene laget her også c",

hanne sa...

Godt nytt år! Så fine nyttårsbilder ;) Lille Linus er bare til å spise opp - så skjønn!