lørdag 7. juni 2008

Strikking er kjekt

Da har jeg endelig fått strikket meg en benkeklut (noen kaller det for kjøkkenklut og noen for kopptue, og det fins sikkert andre ord for det også) i litt tykkere bomullsgarn enn den forrige jeg strikket. Disse benkeklutene er kjempe kjekke. De er lette å strikke og de strikkes fort på 1 - 2 tv kvelder, kommer jo an på hvor fort man strikker da.... Denne kluten er strikket i et garn som heter Petunia. Og klutene kan absolutt anbefales. De er veldig populær. Jeg bruker bare sånne nå. I går var jeg i garnbutikken og kjøpte mange farger, så nå skal det strikkes for harde livet! *knis*


2 kommentarer:

Fatima sa...

Hm slike kluter må jeg prøve. Send over oppskrften. Den nye frisyren så veldig bra ut.
Klem Klem

PS. Har aktivert bloggen min

banglamarie sa...

knæsjen farge!