søndag 10. august 2008

Pyramidekort

Jeg var i bryllup den 080808. De var jo så heldige med været. Siden det var meg som fikk æren av å lage bryllupskortet, laget jeg mitt første pyramidekort. Er ganske imponert over meg selv at jeg fikk det til. Synes det er så flott og gjør litt ekstra av seg. Brudeparet var kjempefornøyd. Og bruden fikk tårer i øynene for hun syntes det var så flott, det er jo ekstra gledelig å få så mye skryt.

***

I was in a wedding 080808. They were so lucky with the weather. Since it was me who had to make the wedding card, I made my first pyramidecard. I'm very impressed that I made it. I think it's so nice and make a little extra of it. The bride and bridgegoom was so satisfied with it. And the bride had tears in her eyes because she thought it was so great, it's really great ot get nice comments for it.



8 kommentarer:

Sivic sa...

Lekkert pyramidekort!!
Forstår godt at du fikk mye skryt av det : )
Håper du er bedre i foten din nå, og lykke til når du skal opperere den andre foten!!
Kjempekoselig blogg du har, jeg har sittet og kost meg her etterat jeg fant kommentarstafetten hos Gladie.
Og kjøkkenet ditt ble kjempefint etterat dere pusset opp!! Mye arbeid, men det ble flott!!
Ha en fin søndag : )

Lene Aase sa...

Utrolig lekkert pyramidekort, gleder meg til å se flere;)
Tusen takk for komentar i bloggen min!!!

Klem fra Lene.

Jannhild sa...

Wow, så flott dette var!! Ja dette måtte du få skryt for!! Lekkert!!

Håper du har det bra og at det går på fram!!

Klem

?? sa...

WOW så lekkert pyramidekort...
Det må jeg prøve meg på en gang...Klemmer fra ellenk

Ila sa...

What a Fabulous wedding card..I think this is the first pyramid I've seen...Lovely!

Anonym sa...

Takk for at du la igjen en koselig kommentar i bloggen min :-)

Kjempeflott pyramidekort du har laget!! Skikkelig originalt, så jeg skjønner godt at brura ble tårevåt i øyekroken :-) Ha en koselig lørdagskveld.

Anonym sa...

Wow, skikkelig fint pyramidekort.

Andrea sa...

Oh wow, this is great!
xAndrea