søndag 21. september 2008

PP Kort

Da har jeg laget et PP kort. Det må være mitt andre eller tredje. Har ikke laget så mange. Er litt stress synes jeg, men var gøy også da. Skulle gi et kort til en 2 åring som elsker Postman Pat, og siden jeg ikke har noen sånne stempler, måtte det bli en PP. Ble egentlig ganske fornøyd, så håper 2 åringen også blir det;) Kortet er laget etter en skisse på Papirgleder.


Ellers er det en rolig søndag her i Bergen. Overskyet, men bra temperatur. Jeg har fått innkalling til Haukeland for jeg skal blokke venen i den foten jeg opererte for en stund siden. Venen fikk plutselig en knekk på seg, som gjør at det verker en del og gjør vondt når jeg går, så da må de få orden på det før de evt opererer den andre foten. Blir spennende å se hvordan det går. Det er inn og ut igjen samme dagen eller dagen etter. Går nok bra, men gruer meg litt. Er allerede den 29 september, så har ikke tid til å grue meg så lenge heldigvis:)

VEL, HA EN FLOTT SØNDAG!

2 kommentarer:

Ann Hedvig sa...

Kjempeflott bursdags kort Anne-Britt.

Ha en fortsatt fin søndag :o)

Sonja sa...

Kjempe fint kort du har laget!! Tror nok gutten blir fornøyd (",)