mandag 28. desember 2009

Jul og romjul

Først må jeg bare få takke Marie for god hjelp mht genseren jeg viste i forrige innlegg. Den passet jo ikke rundt halsen så jeg fikk god hjelp til å rekke opp igjen og også få hjelp til å finne alle maskene igjen, noe jeg bare ikke klarer... så strikket hun inn en ekstra flip til knappene. Og slik ble det ferdige resultatet. Ble veldig fornøyd, og enda bedre, nå passer genseren :)
Vi har hatt en flott julefeiring. Ble bare Stig og meg + mine foreldre. Det var en stille, rolig og deilig julaften. Veldig koselig. Dessverre ikke noe bilde av julaften. Glemmer det liksom siden det ikke er unger til stede, eller må vel kanskje innrømme at jeg glemmer det lett uansett og tenker hver gang at i år skal jeg bli mye flinkere..... Dvs jeg tok riktignok et bilde av julebyen min. Denne har jeg hatt i ca 4 - 5 år. Kjøpte den på Plantasjen. Er alltid like koselig å ta den frem. Gleder meg hvert år.
1. Juledag var vi hos mine foreldre på koldt bord. Hele familien til min far var samlet der. Ikke noe bildetaking av familien der heller, men et flott stemingsbilde av solnedgangen. Dette bildet er utsikten til mine foreldre fra leiligheten deres i Fyllingsdalen. Var så utrolig flott. Bare synd jeg ikke hadde kamera med, bare mobilen, men ble ikke så veldig gale. Får litt av inntrykket.
Og tilslutt min søte nevø :)

Og med dette bildet ønsker jeg dere EN FIN ROMJUL OG ET RIKTIG GODT NYTTÅR. NYT DAGENE!

2 kommentarer:

banglamarie sa...

se der er den ferdig ja :)
den ble superbra! Hadde litt vondt av å rekke opp, men det ble nå bra :)

ønsker deg fortsatt gode juledager :)

Sonja sa...

Takk for hilsen i bloggen Anne Britt. Ønsker deg og S et riktig godt nyttår!