mandag 24. mai 2010

Ut på tur

Vi har vært på tur i helgen. Vi reiste 22 mai til Ulversøy på Bømlo. Min bror og familien har kjøpt seg hytte der. Det var kjemepflott. Riktignok ikke noe vær å skryte av på pinseaften, men veldig hyggelig selskap. Min søster med familie var også med.

Vi ble hentet ved en flytebrygge ca 2 min med båt fra hytten, så jeg skulle slippe gå så langt. Da jeg skulle gå av båten feiltolket jeg hvor høy båten var, så skrapte opp leggen midt i såret mitt. Det gjorde f... så vondt, så ble en kjempe kul og blått, men... er jo bare typisk meg.
Her er utsikten fra hytten.

Tilhørende til hytten var stor kai med strand, grillhytte, anneks og naust. Så her var mange sengeplasser. Nydelig område og stor kai. Tenk så kjekt det blir å besøke de når det virkelig blir sol og sommer.

Om søndagen skulle vi reise hjem, men på hjemturen reiste vi innom naboen sin øy. De kjøpte en øy på Bømlo for noen år siden og de ville vise det frem til oss. Han kom og hentet oss på Urangsvåg med båt. I hytten deres fikk vi vafler og omvisning. Det er litt lang vei opp til hytten så jeg fikk sitte på med denne. Vi humpet oppover bratte bakker og små fjellknauser. Var litt skummelt også, men kjempegøy.

Vi har hatt en kjempe kjekk og koselig helg. I dag bare slapper vi av.
Ha en riktig fin 2. pinsedag.

3 kommentarer:

banglamarie sa...

Høres kjekt ut -sånn bortsett fra skrapings på leggen *auuuuuu*!!!! Ønsker deg en fin uke :)

salige lavendel sa...

Har vært på Bømlo et par ganger, helt nydelig der!

LilleBus sa...

Hej Anne-Britt!
Tack för din fina kommentar hos mig :-) Fin blogg du har :-D
Jag har faktiskt släkt i Bergen så jag har varit där ett par gånger - jättefint!