tirsdag 27. september 2011

Bryllup

Så er bryllupet til min bror overstått. Det var et nydelig bryllup med mange gjester. De giftet seg i Domkirken og selve festen ble holdt i Galleri Nygaten. Maten besto av 4 retter. Til forrett hadde vi Taskekrabbe med Aspargesmousse og Sitronkrem, til mellomrett hadde vi Breiflabb med Smørdampet Asparges og Gressløkveloule, til hovedrett hadde vi Langtidsstekt Kalvecoulotte (som smeltet på tungen) med Trøffelsaus og Selleripure og til dessert var det Bryllupskake og Kaffe avec. Det var nydelig godt. Brudeparet reiste på bryllupsreise til Maldivene om søndagen. Hadde ikke vært meg i mot det :)

Her er bilde av meg før bryllupet.   
Jeg laget bryllupskort både for mine foreldre, min søster og til oss selv. Her er kortene. De to øverste kortene har stempel fra Bildmålarne. Tusen takk for lånet av hjertekant puncher Anne Marit.
 
 
 
 Jeg ønsker dere alle en super uke. Jeg har ikke noe spesielt på plakaten denne uke, annet enn å slappe av og nyte livet. Så mitt motto er:  

 NYT LIVET - DET ER SNART HELG :)

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Nydelig kjole og nydelige kort!

Papirskreppa sa...

Det var en veldig fin kjole du hadde. Og kortene var stilige. Menyen i bryllupet var jo heller ikke noe å si på, da :) Ha en fin dag.