søndag 18. september 2011

Litt håndarbeid

Det er visst på tide at jeg oppdaterer bloggen min her :) Tiden går alltid alt for fort. Vi er allerede inni høst månedene. Kan ikke skryte av å ha hatt noe fin sommer, men høsten er vakker og koselig. Flotte farger ute og koselig med levende lys inne. Og bare 3 mnd og 1 uke igjen til jul. Huff... som jeg sa; tiden går for fort.

I helgen har jeg vært på Lupus konferanse i Oslo. Reiste innover på fredag, da hadde vi styremøte. Lørdag var det konferanse med mange interessante foredragsholdere. Og så overnattet jeg hos en venninne fra lørdag til søndag. En super helg.

Siden sist har jeg drevet med litt håndarbeid også. Jeg skal i bryllup på lørdag og siden jeg skal ha på meg en stroppekjole, måtte jeg hekle meg et svart festsjal. Har heklet med englemasker, så enkelt og i tillegg gikk det så fort. Brukte Sandnes sitt Kitten Mohair garn. Og oppskrift fra Drops.


En venninne av meg fikk en gutt for noen uker siden, så da tenkte jeg det var koselig å gi et vognteppe til henne. Det er heklet i Drops sitt Eskimo garn. Om du har lyst å prøve deg kan du finne oppskrift her.
Og teppet mitt ble slik.
Ønsker dere en fin fin søndagskveld og så kan jeg liksågodt ønske dere en fin uke også, for regner ikke med at jeg får skrevet noe denne uken. Jeg er jo ikke så veldig kjapp :)

2 kommentarer:

banglamarie sa...

Stilig sjal og flott babyteppe. Du er flink med heklenåla :)

Linda sa...

KJempe fint sjal du har laget også;)Koselig blogg du har laget:))