onsdag 29. september 2010

Siste pakke

Eller det regner jeg med i hvertfall siden fristen nå er gått ut. Har vært kjekt å være uttrukket til Gledesspredar. Pakke i posten er alltid kjekt. Dette fikk jeg i dag.
Ute skinner solen i Bergen by. Det er nydelig høstvær. Min mann er på reise til Riga, så jeg er alene hjemme. Virkelig nyter det. Så nå tenkte jeg først se litt på tv, deretter lage litt julekort (vil begynne tidligere i år :)) så får vi se hvor mye tid som er igjen av kvelden deretter.

HA EN SUPER UKE VIDERE!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Morsomt at du legger ut bilde av pakkene du har fått. :)
Det kan se ut som om en pakke er kommet på avveie - jeg har også sendt deg litt småtteri (postlagt fredag sist uke). Kan jo håpe den bare er forsinket ... :-(
Uansett - ha en god kveld!
♥ Marianne

banglamarie sa...

Så moro med pakker :)

Ønsker deg en super uke og helg Anne-Britt *klem*

Michelle sa...

Jeg vil også ha slik pakke nå når jeg er syk :(