mandag 10. september 2012

Tjo hei

Mye skjer på kort tid, eller det har vel egentlig ikke skjedd så mye, men jeg har blitt bitt av en hund og det var ikke noe vennlig bitt akkurat. Jeg gikk på tur med hunden. På en p plass like ved sto en dame med 4 Jack Russell hunder. Hun skulle akkurat til å ta hundene i bilen. Den ene hadde hun bundet i tilhengerfestet, ikke så lurt nei.... Hundeeieren hørte ikke at jeg kom og plutselig kom en av hundene bort til oss og skulle hilse på Linus. Det måtte han jo få lov til... og plutselig var de i full slåss kamp. Dumme meg, man tenker ikke klart i slike situasjoner, bøyde meg ned for å redde min lille søte hund... og da var det gjort. Den andre hunden likte ikke det, så han bet meg i hånden. Han hadde sikkert til hensikt å spise Linus til middag ;). Hundeeier kom løpende til, men da var jo allerede skaden skjedd... Vel, hun kjørte meg til legevakten og jeg måtte sy 7 sting.
Her er såret mitt. Ikke akkurat vakkert.


I tillegg ble Spania turen min spolert. Jeg skulle reise dit på lørdag som var. Hadde fått en gratis tur fordi jeg skulle jobbe noen dager, og fikk være der 1 uke mot at jeg betalte 600,-. Tenk, bare så lite for en syden tur, og så ble det ikke noe av pga infeksjon i såret. Hmrf... :(

Slik så det ut etter at det var sydd igjen, meget bedre.




Nei, nå får jeg slutte av med et finere bilde :) Med dette bildet vil jeg ønske dere en 
RIKTIG GOD MANDAG

Ingen kommentarer: