fredag 4. januar 2013

Nytt år - nye muligheter

Og året begynner kjempebra. Jeg er godt fornøyd allerede, etter bare 3 dager vel å merke :) Men .. men.. det er uansett en start :) Jeg har både fått vært i aktivitet hver dag og jeg har spist sunt. Hva mer kan man gjøre?
1. januar var mannen og jeg på tur med Linus, en liten tur, for å få en rolig start på treningsperioden min. Bilen er en ny street art her på Hjellestad. Var litt stilig. Ellers gikk turen bare rundt i nabolaget vårt.


Jeg kom meg over dørstokkmila (har ikke vært på treningsstudio siden i sommer) på onsdag og tok en tur på treningssenteret. Det var utrolig deilig å være i gang. Selv om jeg hadde gangsperr dagen derpå. Men det er vel sånn det skal være? ;)
Harde bud, men det var virkelig deilig :)

Torsdag gikk vi tur i Arboretet - Botanisk Hage. Det ble en minitur, for jeg hadde ganske gangsperr etter gårsdagens treningsstudio tur. Men deilig allikevel å få løst litt opp med en tur.

Og i dag gikk turen igjen til Botanisk Hage. Her er bilde tatt først i en vannpytt og så rett på treet. Synes det ble ganske stilig :)

Så er det helg allerede. Ha en super helg og slapp av.
Det skal jeg gjøre - innimellom treningsøktene :)

GOD HELG!






2 kommentarer:

lillpastill sa...

Deilig å komme seg litt ut.. Nå lader jeg opp til å starte selv! Har ikke hatt den beste starten når det gjelder fysisk aktivitet, men sunnere kost = check!

Sarah Elisa sa...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know... you need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you.....!!!